Генеральний план

Генеральний план проекту

     «Історія колективних господарств Преображенької сільської ради"

Модуль 1. Заповніть всі відомості про себе та навчальний заклад, в якому ви працюєте
Ім’я, по-батькові та прізвище
НІколаєва Тетяна, Лола Віталій, Гарачук Віктор, Козляков Дмитро, Петрованова Юлія, Синюк Сергій
Назва навчального закладу
Преображенська ЗОШ І-ІІІ ст, Томаківський район
Місто, село, район, область
С. Преображенка, Томаківський район, Дніпропетровська обл
Відомості про проект
Модуль 1. Заповніть всі відомості про проект
Дати проведення проекту
27,05-09.06.2013
Консультанти
Залюбовський Микола Васильович, Щербань Петро Миколайович, Мациборка Любов Яківна, Бринза Людмила Павлівна
Місце проведення проекту
Преображенська ЗОШ І-ІІІ ст
Опис навчальної теми
Модуль 1-2: Обдумайте навчальну тему та можливий сценарій вивчення теми. Переглядайте та змінюйте цей розділ впродовж всього проекту.
Назва
Історія колективних господарств селаПреображенка
Стислий опис
Модуль 2: Напишіть перший варіант стислого опису. 
Модуль 9: Запишіть остаточний варіант стислого опису вивчення теми.
Дослідити кількість колективних господарств на території с. Преображенки від довоєнного  часу до теперішніх днів.
Предмет, навчальна тема
Інформатика, історія, географія, українська література, українська мова
Клас (вікова категорія)
Модуль 1-2: Запишіть клас та вік учнів
10 клас
Приблизний час вивчення теми
Модуль 2: Запишіть орієнтовний час вивчення теми
Модуль 9: Подумайте та запишіть, скільки часу потрібно для вивчення цієї теми за її описом
10 днів
Освітні засади
Державні освітні стандарти
Модуль 3: Скопіюйте  перший варіант вимог Державних освітніх стандартів, яким відповідає ваша навчальна тема. Якщо тема стосується декількох навчальних предметів, випишіть основні вимоги з різних освітніх напрямів.
аналізувати власні здібності та вимоги майбутньої професії, специфіку її предмета, знарядь і умов праці, вплив новітніх об’єктів техніки і технологій на ринок праці, розуміти значення морально-етичних норм успішної професійної кар’єри, оцінювати власні можливості професійної освіти та працевлаштування, виявляти активне ставлення до обраної професії шляхом практичної реалізації власної освітньої траєкторії
Навчальні програми
Модуль 3: Скопіюйте перший варіант вимог навчальних програм, яким відповідає ваша навчальна тема. Якщо тема стосується декількох навчальних предметів, випишіть основні вимоги з різних навчальних предметів.

Навчальні цілі та очікувані результати вивчення проекту
Модуль 3:Запишіть перший варіант навчальних цілей. Доповнюйте, змінюйте навчальні цілі в кожному наступному модулі.
Закріпити навички використання ІКТ. Дослідити невідому сторінку розвитку колективних господарств на території с. Преображенка, Барково, хутора.
Основні запитання
Модуль 3. Запишіть перший варіант Ключового, Тематичних та Змістових запитань. Переглядайте та вдосконалюйте їх за необхідності в наступних модулях.
Ключове запитання
Колгоспи та товариства Преображенської сільради
Тематичні запитання
Кількість господарств на території Преображенської сільради
Змістові запитання
Кількість господарств.
Голови колгоспів та товариств
Заступники голів колгоспів
Території розташування колективних господарств
Сфери діяльності господарств
План оцінювання
  • Модуль 3: Запишіть перший варіант Плану оцінювання та запишіть остаточний варіант методів та інструментів оцінювання навчальних потреб учнів в розділі На початку навчального проекту.
  • Модуль 7: Запишіть перший варіант Стислого опису оцінювання та створіть  Форму оцінювання для прикладу учнівської роботи.
  • Модуль 8: Створіть інструмент для оцінювання самоспрямування учнів у навчанні та створіть остаточний варіант Плану та Стислого опису оцінювання.
Графік оцінювання
На початку проекту
Впродовж роботи над проектом
Наприкінці роботи над проектом
Провести тестування на знання роботи колгоспів

Тест-W
Exel

Поповнення матеріалу
Таблиця Exel
Оціночні форми
Word таблиця оцінювання
Стислий опис оцінювання
Самооцінювання після збору матеріалу
Самооціюнювання після захисту проекту
Оцінювання вчителем

Перелік критеріїв оцінювання проекту вчителем
1. постановка мети та обгрунтування проблеми проекту.
2. планування шляхів її досягнення.
3. Глибина розкриття теми проекту.
4. Різноманітність джерел інформації, доцільність їх викорис-
тання.
5. Відповідність обраних способів роботи мети та змісту про-
екта.
6. Аналіз ходу роботи, висновки та перспективи.
7. Особиста зацікавленість авторів, творчий підхід до роботи.
8. Відповідність вимогам оформлення письмової частини.
9. якість проведення презентації.
10. якість проектного продукту.
Опишіть систему оцінювання, яку ви та ваші учні використовуєте для того, щоб визначити навчальні потреби учнів, встановити навчальні цілі, відслідковувати прогрес у навчанні, надавати зворотній зв’язок, оцінювати рівень мислення. Напишіть, якими методами ви будете оцінювати, інструменти для оцінювання. Інструментарій оцінювання може включати різноманітні графічні схеми та карти знань, нотатки у щоденнику, контрольні списки, списки запитань для самоконтролю, опитувальники, форми оцінювання, тести та контрольні роботи. Також опишіть, які учнівські роботи ви оцінюватимете, наприклад, твори і інші письмові роботи,  презентації,  або виступи учнів; зазначте, які інструменти оцінювання ви використовуватимете в кожному випадку. У розділі плану «Діяльність учнів та вчителя» опишіть, як здійснюється оцінювання, хто його проводить (взаємооцінювання, самооцінювання, оцінювання вчителем, батьками), як учні використовують ці інструменти оцінювання, на якому етапі роботи відбувається оцінювання, як і коли виставляються оцінки, яка шкала оцінювання.
Хід роботи
Попередні знання та навички
Презентація, публікація, текстовий редактор, інтернет, графічний редактор, блог
Діяльність учнів та вчителя
  • Модуль 3: Записати, як використовується при вивченні теми презентація.
  • Модуль 4 і 5:Записати, як учні використовуватимуть Інтернет при вивченні теми.
  • Модуль 6: Після створення прикладу учнівської роботи записати про те, як учні його створюватимуть
  • Модуль 7: Записати, як відбуватиметься оцінювання учнівського проекту.
  • Модуль 8 Описати, як здійснюватиметься диференціація навчання в ході вивчення теми.
  • Модуль 9: Описати, як здійснюватиметься фасилітація навчального процесу, які будуть учням надані інструкції та вказівки для допомоги.
  1. Тестування виконавців проекту
  2. Вивчення інструкції по підготовці до роботи над проектом
  3. Виконують розподіл обов’язків в групах
  4. Тестування виконавцями проекту учнів певних класів
  5. Накопичення матеріалу(література, інтернет, періодичні видання)
  6. Вивчення інструкції, як працювати з накопиченим матеріалом
  7. Обробка матеріалу(тезисно)
  8. Систематизація матеріалу
  9. Вивчення інструкції роботи над проектом
  10. Робота над продуктом проекту (презентація, публікація, стінна газета, веб-сайт, блог, виступ на загальношкільній лінійці)
  11. Самоаналіз
  12. Усунення недоліків в проекті, внесення змін
  13. Визначення  осіб для захисту теми продуктом
  14. Визначення осіб, які допомагатимуть в захисті проекту
  15. Підготовка додаткових засобів для захисту проекту (схеми, карти, опитувальники, в’язані вироби і  ін..)
  16. Тренування захисту проекту
  17. Сам захист
  18.  






Матеріали та ресурси
Технічне забезпечення (відмітьте необхідне)          
 Фотоапарат
 Комп’ютер (и)
 Цифровий фотоапарат
 DVD - програвач
 Доступ до Інтернету
  Лазерний диск
 Принтер
 Мультимедійний проектор
 Сканер
 Телевізор
 Відеомагнітофон
 Відеокамера
 Обладнання для відео конференцій
 Інше      
Програмне забезпечення  (відмітьте необхідне)            
 Програма для роботи з базами даних/ електронними таблицями
 Програма для створення публікацій
 Програма для електронної пошти
 Енциклопедія на  компакт-диску
 Програма для роботи із зображеннями
 Програма для створення комп’ютерних презентацій
 Програма для роботи з Інтернетом
 Програма для  розробки веб-сторінок
 Програма для роботи з текстами
 Мікроскоп     
Друковані матеріали
Історія міст сіл УРСР Дніпропетровської області Київ 1969 ст.849
Обладнання та канцтовари

Інтернет ресурси
preobrsil_rada@mail.ru   http://kobzar.ua/item/4067
 http://www.warmuseum.kiev.ua/ukr/hronika.shtml    
http://zoch-preobr.dnepredu.com/uk/site/govirki.html    
http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%80%D0%B5
%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%B6%D0%B5%
D0%BD%D0%BA%D0%B0_(%D0%A2%D0%BE%D0%BC%
D0%B0%D0%BA%D1%96%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%
BA%D0%B8%D0%B9_%D1%80%D0%B0%D0%B9%
D0%BE%D0%BD)
Інші ресурси
Свідчення односельчан

Немає коментарів:

Дописати коментар