Самооцінка

Самооцінка


Самооцінювання спільної роботи

Наступний перевірочний аркуш може використовуватися учнями для оцінювання навиків спільної діяльності.
 
Я допомагаю своїй групі:
В організації навчання
визначати цілі
визначати завдання
визначати підходи

Самостійність в  ініціюванні діяльності:
пропоную нові ідеї і напрями
добровільно беруся за рішення складних задач

Пошук інформації
Ставлю запитання
шукаю факти
запитую роз'яснення

Надання інформації:
знаходжу і ділюся ресурсами
порівнююю факти і думки

Мотивація групи:
з ентузіазмом відгукуюся на роботу інших
Я запрошую інших до участі
сприяю формуванню позитивної самооцінки

Аналіз:
узагальнюю точки зору, висловлені в обговоренні
спрощую складні думки
ставлю питання на перспективу

Підтримка обговорення:
утримую обговорення в потрібному руслі
допомагаю створити графік роботи і встановити пріоритети
допомагаю правильно розподілити завдання
допомагаю в пошуку необхідних змін і спонукаю групу до цих змін

Постановка питань:
стимулюю дискусію, пропонуючи різні точки зору
протистою слабким ідеям

Вирішення проблем:
працюю над подоланням відмінностей
шукаю інші рішення
допомагаю своїй групі у виборі правильних, обгрунтованих рішень


 
            
Підказки для спостереження групової роботи

Використовуйте ці підказки, спостерігаючи роботу групи. Коли учні звикнуть до того, що вчитель використовує такі запитання, вони і самі почнуть їх використовувати, працюючи з однолітками
 
Пояснення
Ви думаєте, що він мав на увазі ....?
Ви можете це пояснити іншим способом?
Я не дуже добре розумію, що ви маєте на увазі?
 
Узагальнення
Що ми вже знаємо?
Що нам ще потрібно?
 
Слухання
Я зрозумів, що ви сказали ...?
Чи правильно я зрозумів, що ви сказали .....?
 
Участь
Що ви думаєте про це?
Що інші думають про це?
Хто з цим згодний?
 
Підтримка обговорення
Я не впевнений….?
Я не знаю…? Що ви думаєте…?
Куди ми рухаємося?
 
Вирішення проблем
Як ви ще можете подумати про це?
Що якщо хтось скаже...?
Деякі думають, що...., а ви що думаєте?
Як вам це допоможе?
Що ви вирішите про .?
 
Аналіз
Як це пов'язано з тим, що сказав Д?
Це те ж саме, що сказав Н?
Чим це відрізняється від ідеї М?
Може хтось представити те, як це могло трапитися?
 
Відгук
Як ви слухаєте і відповідаєте?
Наскільки ефективний...?
Які зміни ...... Ви порадите?
Як ви це робите...?




Самооцінювання спільної роботи
  1. Приклади того, що я запропонував після планування проекту:
  •  
  •  
  1. Приклади того, що я вніс у виконання проекту:
  •  
  •  
  1. Приклади моїх ідей, які допомогли проекту:
  •  
  •  
  1. Приклади того, як я допоміг групі утримати увагу на меті проекту:
  •  
  •  
  1. Приклади стратегій, які я використовував для вирішення конфліктів і вирішення проблем:
  •  
  •  
  1. Що мені більш за все сподобалося в проекті:
  •  
  •  
    • Причини
       
  1. Що я дізнався з цього проекту:
     
  2. Приклади того, що я спробую використати в роботі над наступним проектом:

Немає коментарів:

Дописати коментар